sobota, 20. marec 2021

Danes sij v svojih pristnih barvah!

  Si kaj v svojih najljubših barvah!? Danes sij v svojih pristnih barvah!

Danes je dan za barvitost! 

Dovolj je bilo sivin in črno belega in temnin! Naveličala sem se jih!

Danes je dan, da lahko zasijem v mavričnih barvah! To so moje prave barve!

Sprejemam jih v srce in jih z veseljem podarjam dalje. Kot nasmeh, spodbudo, igrivost, smeh, radost, veselje. Ljubezen.

Moje srce je polno ljubezni, samo zato jo lahko dajem. Danes je moje srce napolnjeno do vrha, zato dajem ljubezen z odprtimi rokami.

Ljubek sijoč mavričen dan!

 










  

🌷 P.S.: Zaljubi se bolj in bolj v svoje življenje. Ustvarjaj si čaroben dan! Sij v svojih pravih barvah!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Zaljubljeni v Življenje! ...  https://youtu.be/4bbhktETuXo

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Porter: Let's Misbehave ... https://youtu.be/iVTfIRSNi68

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar