torek, 12. januar 2021

Območje brez drame

Nekako mi dobro dene, da imam mir. Sploh. Ali čisto nasploh. Tako. Drame prosta cona. Ali se kako lepše reče v slovenščini?

Cona brez drame.

Prav lepo mi je. Ljubim mir. Ljubim, da se lahko izražam. Ljubim, da lahko slišim svoje misli. Ljubim, da sploh kaj slišim. Slišim svojo notranjost, čistost, ljubezen. Radost, ki se pretaka skozi mene in se želi izraziti skozi mene. 

Zdaj to bolj dopuščam.

Čutim, da lahko bolj cvetim brez dramatiziranja v meni in okoli mene. Moja energija je usmerjena na to, kar si želim in ne na to, kaj si ne. Posledično potem raste bolj to, kar si želim, saj to vsakodnevno zalivam.

Bolj in bolj želim negovati mir v sebi, saj vidim, kako je dragocen.

Kje pa ti najdeš mir? Kako se ti povežeš s svojim srcem!?!

Ljubek sijoč pristen unikaten dan!

Cmok!

Objem!



✨ P.S.: Življenje te ceni, tvojo unikatnost in dragocenost. Vse je v tebi! Zdaj pa to čarobnost spusti na plan!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ Dopusti več sreče!  ... https://youtu.be/rZN_h6Fv_fA

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Elvis Presley - Teddy Bear … https://youtu.be/89MihWd6zKk

Ni komentarjev:

Objavite komentar