ponedeljek, 11. januar 2021

 Prej, ko se na noro in polna energije zaženem v novo leto, se želim posloviti od starega. Zares. Posloviti. Tako. Veličastno! Koliko lepega mi je dalo.

Vedno se mi nekam mudi. Naprej, hlastam po novih doživetjih. V resnici pa je čas, da se ustavim. Se zahvalim za vse, kar že imam.

Koliko lepega mi je dalo to leto! Tako radodarno je bilo do mene. Polno lepih sončnih vzhodov! Polno lepih zvezd!! Polno lepih lun in zvezdnih utrinkov. Dežja in padanja kapljic na mojo kožo. Morje in valovanje in plavanje! Nova prijateljstva. Krepitev starih prijateljstev. 

Poglabljanje. Mene. Polno novih izkušenj in doživetij, ki so me še bolj odpirale in me odpirajo pretočnosti Ljubezni.

Kaj si pa ti hvaležna – hvaležen?

Ljubek srčkano lep sijoč pristen svetel dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.: Saj znaš, saj bo šlo! Gremo danes, izbirajmo srečo! Ne bodi ovca in samo blejaj neumnosti v čredi, kot vsi drugi, ne pritožuj se s svojim blejanjem! Izbiraj srečo znova in znova! Ti to zmoreš! Ti si to zaslužiš!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ Praznuj! ... https://youtu.be/vTrMYQm1XqY

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Tina Turner - The Best … https://youtu.be/GC5E8ie2pdM


Ni komentarjev:

Objavite komentar