petek, 16. oktober 2020

Včasih je pač grdo vreme!

Kako lahko meditacija spremeni pogled. Kot bi iz nevihte prišla v mir, milino, sonce! Čisto drugače! Vem, da je to moje normalno stanje. Včasih je pač grdo vreme! Ampak se ga da spremeniti.

Jaz sem Ljubezen od znotraj. Jaz sem sijaj od znotraj. Vedno.

Samo včasih za nekaj kratkih trenutkov (beri ur, dni – upam, da ne mesecev… kaj šele let!) zameglijo pogled oblaki, nevihta, nemir.

Ampak se več ne poglabljam v vreme. Dopustim, da se zlije, mine in se naravnam. Vse skupaj vzamem samo kot signal. Stop. Nekaj se dogaja. Čas je, da naravnaš svoje srce na mir, ljubezen. To je vse zame. Tudi nevihte, ker me spomnijo, kdo sem v resnici.

Samo Ljubezen sem.

Vse ostalo pa je klic po Ljubezni. (Tečaj čudežev)

Ljubek srčkan sijoč ljubeč dan!

Cmok!

Objem!



P.S.: Ti si Ljubezen. Poveži se s svojim Soncem. Vedno je tu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar