nedelja, 11. oktober 2020

Moram menjati ključavnico!

Komu verjameš danes?

Glasu ljubezni ali glasu strahu!?!

Vidim, da sem preveč domače postlala glasu strahu. Kot bi že imel stalen prostor na sedežni! Kar vstopi, kot da bi imel ključ od vhodnih vrat. Nič ne pozvoni, ne pove, da bo prišel, samo začne s svojim monologom. Pa ga res želim v domu? Ga sploh želim poslušati?

Mislim, da moram menjati ključavnico!

Ni več dobrodošel kot nekoč. Ni mi več ljubo, da se kar nepovabljen prikrade v moj dom. Želim opozorilo! Želim ga zaznati!

Kaj sem razmišljala, da se je razpredel čez vse?

Se je kakorkoli počuti povabljenega?

Stop!

Ampak zdaj ni več. Vidim ga, kaj dela. Ruši, kar sem gradila! Ni mi treba tega!

Jaz pa želim poslušati glas ljubezni! Dveh glasov ne morem poslušati naenkrat.

Cmok!

Objem!


P.S.: Izbiram Ljubezen danes. Izberi tudi ti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar