petek, 23. oktober 2020

Ti pa si vse to tudi!

Kako si kaj moja draga? Kako si kaj moj dragi? Si že to, kdo si? Postaja tvoja čudovitost, čarobnost, lepota, edinstvenost bolj in bolj otipljiva?

To smo mi vsi!

Jaz sem čista čarobnost. jaz sem čista čudovitost. Jaz sem čista lepota. jaz sem čista edinstvenost. Jaz sem jaz. bolj in bolj! Ti pa si vse  to tudi!

Samo čas je, da pustim, da sije. Pustim, da se izraža bolj in bolj.

Dovoljujem, da sem pristna bolj in bolj.

Božansko se želi izraziti skozi mene kot edinstvenost!

Vsak list na drevesu je edinstven! Kako ne bi verjela v svojo?!!

Tu sem samo zato, da sem to, kdo sem. Zakaj ne bi bila to, kdo sem? Tu sem, da sem kdo sem. Ti pa tudi!

Smo bili moteči doma, preglasni, preveseli, preveč polni energije… Kaj vse smo bili preveč in premalo! Sama vzgoja, družba in normalno pustijo posledice. Ampak zdaj vem drugače! Zdaj lahko sijem! Dovolj sem.

Lepo je biti jaz.

Ljubek srečen srčen pristen nagajivo lep srčkan dan!

Cmok!

Objem!


P.S.: Življenje je polnost in veselje. Ti si polnost in veselje! Bodi pristna danes! Bodi pristen danes!

Ni komentarjev:

Objavite komentar