torek, 20. oktober 2020

Če sem pri sebi!?!

 

Hej kako kaj!?

Bolj in bolj se zavedam, da imam moč kreiranja. Ampak počasi. Vem, da deluje bolj in bolj in da je vse nekako odziv in odraz tega, kako sem in kdo sem.

Torej kdo bom danes? Kdo sem danes? Kako sem danes?

Se počutim bolj noro? Se počutim bolj pri "tlehno" ali cvetim? Si dopuščam cveteti?

Je pa tako, da je vedno možnost vnosa popravkov.

Lahko se svet podira okoli mene, pa niti ne trznem. Če sem srečna in pri sebi.

Lahko pa mi ne kdo sloki prst pokaže, kot bi se včasih reklo in se držim.

Torej vedno jaz odločam.

Si želim biti srečna?

Torej samo sem!

Srečna sem lahko ne glede na vse okoli mene! Odločena sem! Danes je moj dan!

Cmok!

Objem!


P.S.: Življenje te vabi v srečo! Sprejmi povabilo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar