sreda, 21. oktober 2020

Počutim se kot Trnuljčica!

Samo nekaj! Zdaj! Dnevi tako minevajo! Kam je šlo poletje? Kaj! Jesen je že tu!!!

Počutim se kot Trnuljčica! Pa kaj sem jaz to slučajno prespala? Kaj so mi zbrisali spomin?

Tako bi tudi lahko rekla za en dan, za en teden, za eno leto ali za deset let!!!

Kaj pa bi mi prineslo razliko, da bi se res spomnila?

Sem živela kaj po svoje? Sem naredila kako norčijo? Leta se spomnim vsaj po potovanjih, če ne po vsakem dnevu posebej. Nekam me vleče. To potovanje. Pa saj lahko grem!

Lahko se prilagodim!

No, stop!

Bom pustila dnevom, da kar izpuhtijo? Ali bom naredila kaj drugače? Se bom kaj bolj zabavala? Se bom kaj več smejala? Se bom kaj več vsaj nagibala s smer svojih srčnih želja?

To zares šteje. Lahko mine leto, dan ali deset let! Vse je izgubljeno, če ne stopam proti sovjim srčnim željam!

Čas pa ja imam!!!

Ljubek navdihujoč izjemen neponovljivo lep dan!

Res čuj!

Cmok!

Objem!


P.S.: Malo pa sem ponosna na svoje štajerske korenine! Čuj! Malo!?! Po srcu pa sem definitivno Primorka! Ali raziskovalka! Danes si naredi izjemen dan, kot ga še ni bilo! Zaslužiš si! res! Povem ti, čuj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar