sreda, 28. oktober 2020

Navidezno od navideznega...

Vse teče kot je prav. Zdaj pa tako. Ta prav ali ne prav. Kaj če bi vse to pravičnost opustila? Bolj ko se sprašujem, kaj je prav, bolj iščem neke navidezne razloge za navidezne konflikte, vojne. Pa si tega želim?

Želim si harmonije. Želim si soustvarjanja. Želim si pisanosti življenja v vsej svoji lepoti.

Pa kaj, če ni bilo kaj prav. Pa kaj, če je bilo kaj krivično do mene!

Zdaj ne bom več dajala svojega časa temu! Ne bom ga več trosila okoli!

Ni pomembno!

Jaz sem pomembna!

Pomembno mi je, kako se počutim. In bolj kot kopljem po starih stvareh ali želim imeti prav, bolj sem v iztekanju energije. To je moja energija.

Nihče in nič ni tako pomemben, da bi jo trošila, če se ne občuti dobro. Sploh pa ne za koga ali kaj, kar mi sploh ni bilo všeč!

Zato danes sledim svojemu sijaju.

Nič mi ni treba dokazovati. V sebi vem, kako je. Želiš imeti prav, imej. Jaz pa želim biti srečna!

Ljubek sijoč pristen nagajivo lep srčkan dan!

Cmok!

Objem!


P.S.: Življenje te vabi naprej! Pusti preteklost preteklosti! Zdaj ustvarjaj novo, ki se boš je rad-a spominjal-a!

Ni komentarjev:

Objavite komentar