petek, 30. oktober 2020

Kaj bi ti naredil-a?

Kako kaj skrbiš zase?

Tu zdaj ne mislim, da si zaskrbljen-a. Ne!

Kako kaj si? Kako kaj neguješ sebe? Pa ne samo fizično, ampak tudi glede preživljanja časa, čemu sploh namenjaš čas!

Anita Moorjani me je spomnila na vprašanje:

»Kaj bi naredila danes, če bi se imela res rada?«

Kaj bi ti naredil-a?

Kaj pa bi zares jaz naredila?

Šla bi na sprehod. Še bolj bi uživala to čudovito sonce. Še več bi pisala v dnevnik. Naredila bi si kopel.

Same take lepe stvari. Za mojo dušo. Pogledala bi kakšno dobro romantično komedijo.

Najbolj pa bi zaupala s svoje sanje. Tu so zame. Moje so. In kar je moje, je moje. Niso napaka, moje so in želim, da jih živim zdaj!

Lep čudovit mavričen dan! Božansko privlačno lep!

Cmok!

Objem!


P.S.: Uživaj življenje! Sprejmi vabila za srečo! Prepusti se ljubezni – najprej do sebe!

Ni komentarjev:

Objavite komentar