sobota, 19. september 2020

Te življenje spravlja kaj iz dremeža udobja?

Ura se mi je ustavila. Zares. Se mi je ustavil tudi čas? So vsi dnevi enaki? Kaj se dogaja? Je to odraz zunanjega časa ali bolj notranjega!?!

Kaj se mi kaj dogaja?

Vse je pestro! Danes pa si želim malo prave pustolovščine. Zares. Kaj si kaj želim? Sijaj!

Kako lahko sijem še bolj svetlo? Kako sem lahko še bolj v svetlobi? Kako lahko imam tako močno svetlobo, da sije tudi ponoči? V prenesenem pomenu. 

Lahko tako zaupam, da je vse dobro in da je zares dobro zame, če tudi zdaj tako ne izgleda? Sem lahko prepričana v to!?! Do zdaj se še je vedno vse dobro izteklo! Še vedno sem tu! In še vedno mi je zanimivo in radostno živeti!!! Raziskovati!

Saj ne bi želela, da sije sonce ponoči, ker imam preveč rada zvezde!!!

Nekaj čarobnega je na njih. Saj na soncu tudi, vse prebuja. Kaj pa ti? Se kaj prebujaš? Te kaj življenje spravlja iz dremeža udobja? Mene že. Kdaj se bolj pustim, zdaj pa bi se rada čisto prepustila. Tok življenja je vedno bolj vabljiv.

Ljubek sijajen izjemen fantastične mavrično čaroben dan!

Cmok!

Objem!


P.S.: Življenje je čarobnost. Ti si čarobnost! Izrazi sovjo unikatnost! Zdaj! Zaradi tega si ravno čudovit-a!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar