sreda, 16. september 2020

Danes bodimo tako izbirčni! Samo najboljše izbirajmo!

Ste kaj v navdihu?

Kaj vnašate vase? Zdaj ne mislim dobesedno! Ampak informacije, znanje, modrost… vse, kar slišite. Ali preberete ali gledate!

Smo kaj izbirčni!?!

Če ne, je zdaj pravi čas! Bodimo izbirčni, kaj vnašamo vase! To potem postaja del nas! to mi postajamo – zavedno ali nezavedno. Ne hranimo se s strahom, nesrečami, katastrofami in dramami! Bi res radi tako živeli? Si želimo tega več?

Res bodimo izbirčni. Vem, da je bila taka pohvala včasih, glede hrane, ko sem še bila otrok:

»Vse je. Nič ni izbirčna!«

Ampak nič več! Vem, kaj se občuti dobro! in samo tega si želim še več! Postala sem selektivna! Kaj resnično hrani mojo dušo – to je dragoceno in neprecenljivo preko vseh mej!

Postala sem pravi mali snob! Želim si več dobrega in samo na to sem naravnana!

Ljubek sijoč pristen nagajivo srčen srčkan pisan dan!

Cmok!

Objem!


P.S.: Kaj pa ti? Si kaj izbirčna? Izbirčen? To odloča o tvojem življenju! Tvojem dnevu! Tebi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar