četrtek, 13. avgust 2020

Stoj ponosno v svojem sijaju!

 Hej, kako si kaj moja draga? Si kaj srečna? Si kaj ljubljena? Kako kaj tvoje lepo življenje?

Opa!

Ne pozabiti na moški del!! Saj vem, ženska sem in nagovarjam svojo žensko stran. Ampak skupaj, skupaj pa smo lepa celota!

Hej, kako si kaj moj dragi? Si kaj srečen? Si kaj ljubljen? Kako kaj tvoje lepo življenje?

Je srce kaj tvoj kompas?

Nekam me vleče. V nepoznane ulice. Malo izgleda vse skupaj nejasno. Nepregledno. Sploh nedoločno. Naj samo slepo zaupam? Kaj pa če ne bo šlo?

To je zdaj tako!

Kaj pa če bo šlo!

Še vedno se lahko vrnem v to točko. Ali pa ne. Lahko pa poslušam glas ljubezni?

Mislim glas Ljubezni. Kaj mi pravi?

Tvoj Svet skrbi zate. Zaupaj. Tvoja duša ve. Prepusti se. Povabi božansko v svoje srce. povabi Ljubezen. Povabi Igrivost. Naj te vodi. Naj te usmerja. Vse je v pravo smer. Vse je v tvojo smer.

Priznam, da je malo boleče se upirati tej Ljubezni.

Ljubek sijoč pristen nagajiv srčen srečen sijajen dan!

Cmok!

Objem!







P.S.: Ves Svet ti stoji ob strani. Samo izberi in se odloči. (Mimogrede pridiga je zame… Pa da mi ne bi kdo na kolena hodil! Stojmo v vsem svojem sijaju! Čudoviti smo, točno taki kot smo! Res!)

Ni komentarjev:

Objavite komentar