sreda, 12. avgust 2020

Praznik je vsak trenutek!

Nekaj sem se še čisto navdušila! Saj vem. Zdravo. No, tako bolj bilo. Tako hrano si želim jesti, ki me polni z energijo, ki me poživlja, v kateri je čim manj strupov. Tako se telo ne rabi dodatno obremenjevati, kam s tem in kako jih odstraniti.

Seveda me je navdušil Vadim Zeland! Počasi se bom prelevila v to. Želim si. In kjer je želja, je tudi pot.

Včeraj sta me starša tako presenetila, ko sta mi kupila bio kavo! Pa še najboljša slovenska kava je! To pa je bilo tako presenečenje. Kar vprašala sem, če je kak praznik! Božansko!

Zakaj pa si ne bi vsak dan spremenila v praznik!

Saj danes je že malo praznik. Sonce sije. Malo so oblaki. Kavo pijem s penicami, ki so tako lepe puhaste. Nekaj moram priznati. Kupila sem si penilec na baterije! Zdaj mi tako dobre pene dela na kavi! To me tako osrečuje!

Kako si lahko ti tvoje življenje spremeniš v praznik? Danes je tvoj dan! uživaj!

Ljubek sijoč pristen mavričen pisan igriv srečen srčen dan!

Cmok!

Objem! (Virtualno…)









P.S.: Življenje je polno lepih presenečenj! Uživajmo to čisto radost in lepoto! Danes! Zdaj! Praznik je vsak trenutek!


Ni komentarjev:

Objavite komentar