nedelja, 23. avgust 2020

Lahko ali lahko? Ali težko?!

Hej, kako kaj? Kako je to mogoče, da taka malenkost vse spremeni? Bila sem pri frizerki. Bilo je super. zdaj se počutim kot nova oseba. Mogoče sem. saj sem pustila odrezati veliko starih las. Kaj ni zanimivo, da če bi mogoče opustila stare stvari, ki si mislim, da me določajo, pa me v resnici ne – da bi vse bilo lažje in bolj lahkotno.

Lahko živim. Lahko živim po svoje. Lahko živim tako, da je moje življenje praznik. Lahko. Zdaj.

Zakaj ne bi prisluhnila glasu, ki govori v moje najvišje dobro? Zakaj ne bi prisluhnila svoji notranjosti, ko pa najboljše vem zase? Zakaj bi upoštevala modrosti in nasvete koga, ki ima sam celo kaosno življenje in je čisto nesrečen? Mislim, da je vedno bolj povezano s tem, da si upamo in znamo prisluhniti.

Podatki so samo podatki. Podatki so samo mnenja ljudi. 

      Victorija Boutenko

Mnenja ljudi, ki nič ne vedo o meni – to ne šteje. Pa če tudi mislijo, da vejo – to ne šteje. Ker jaz poznam sebe najboljše. Koga jaz to prepričujem? Samo sebe, da poslušam samo sebe!?!

Pa kdo mi brani!!!

Samo sama sebi si postavljam ovire, da si ne zaupam, da ne delam v skladu s svojim srcem.

Ljubek sijoč pristen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je čarobnost zdaj in za vedno. Prisluhnimo ji, ko na s vabi. Prisluhnimo svojemu srcu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar