sobota, 29. avgust 2020

Čutiš, kako te vabi?


Čutiš kaj sonce na koži? Čutiš to lepoto in čarobnost, ki je vse okoli? Čutiš kaj vabilo, ki te vleče naprej k tvojim srčnim željam?

Zame je boleče, če ne grem. Potem pa postaja vedno bolj boleče.

Rada bi šla. Pripravljena sem.

Česa me je strah?

Kaj pa bi mi rekla Ljubezen?

Zaupaj. Vse je dobro. Ti to zmoreš. Vse se bo uredilo še boljše, kot si predstavljaš.

Dnevi minevajo. Dobili smo jih omejeno število. Ne vem pa številke. Kaj bi najbolj obžalovala, če bi bil danes zadnji dan?

Samo to, da nisem stopala proti svojim srčnim željam. Samo to. Vse drugo je super. Tudi vse neumnosti so super, ki sem jih naredila. Zato, ker so me pripeljale do tu, kjer sem danes. Zdaj. In dobro je tu!

Zdaj pa naprej!

Kam te vleče srce!?! gremo!

Ljubek srčen srečen srčkan dan!

Cmok!

Objem!


P.S.: Življenje je čarobnost. Zdaj! Čutiš, kako ti šepeta? Vabi te v srečo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar