sreda, 19. avgust 2020

Kaj govori glasneje? Dejanja ali besede?

Moje življenje, moja zgodba. Kako je že to? Naj moje življenje govori namesto mene.

Čakaj. Stop. Kaj sem želela povedati?!

Saj to je to. Manj govoriti, več delati v tej smeri.

Manj govorjenja, več dejanj.

Ne prisluhni besedam, ampak opazuj človeka.

Koliko neumnostim bi se lahko izognila. Ali pa tudi ne. Eni smo trmasti. Ampak brez obžalovanja. Vse je bil učni proces. Vse je zdaj utrjeno. No, to utrjeno mislim, da zdaj zagotovo vem, kako se nekaj ne dela.

Ampak tudi trmoglavljenje me je nekam pripeljalo. Bolj sem si kopala globoko, bolj sem bila prepričana, da si želim videti sonce. Ali vsaj občutiti žarke. Tako enostavno je to. Zares.

Torej smo pojasnili smisel ali nesmisel trpljenja. Bolj kot se veča, bolj si želim ven! Vse pa je odločitev. Samo, da zdaj je zavestna. Izbiram lahko ali bom z lopato gradila proti soncu ali si kopala jamo. V temo. Torej, kakšno vreme bom izbrala?

Ljubek sijoč pristen unikatno nagajiv srčkan dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Gremo proti svetlobi. Če pa ne prideš, pa saj pleši v temi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar