sobota, 25. julij 2020

Valovanje morja... za dušo

Hej kako dragoceno je valovanje morja. Pa sem ga res slišala? Sem mu vsaj malo prisluhnila Prisluhnila sem zvezdam, kako lepo šelestijo, bi rekel Vadim Zeland. Predala sem se morju. Tako lepo je bilo. Sončni vzhodi. To je zame kot zakladi srca. Neprecenljivo! Zvezde ponoči. Sončni zahodi. Sprehodi po mestu. Hoja z bosimi nogami po kamnih, na konec pomola. Sprehod po dolgem pomolu na razgledno točko. Tako lepo je tam. Dragoceno je!

Uživala sem v senci, ko sem brala knjigo in samo malo dvignila pogled nad stranice in videla v daljavi morje. Božansko lepo.

Uživala sem v ptičjem petju.

Tako sem uživala v pitju kave. Življenje je čarobnost. zdaj je čas, da jo bolj opazim. V vsem vsakdanjem. Tako kot zdaj. Čisto zdaj v tem trenutku.

Ljubek sijoč pristen nagajiv srčen srečen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je čarobnost. Pisanost. Zdaj! Sami si to ustvarjajmo zase!

Ni komentarjev:

Objavite komentar