sreda, 17. junij 2020

Torej, to UPORABIMO!

Pesem si, stalno zapeta iz srca.

Seveda smo vsi delali neumnosti. Iz svoje lastne stiske, iz svoje lastne nevednosti… ali predvsem iz pomanjkanja ljubezni do sebe.

Znova in znova si ponavljajmo, kot bi rekla dobra vila Maja:
»Rada se imam, se spoštujem in se cenim.«

Mogoče ni tak vrsten red. Nekako tako je.

Danes ne samo, da se imamo radi, radi imamo tudi sebe, ki se je napačno odločala – odločal. Zdaj pa spet to, ali je bilo napačno. Glede na vse informacije in vse zmožnosti in vso moč, ki smo jo imeli v tistem trenutku v preteklosti, sem se odločila prav. Za takrat. Zdaj pa sem zrasla, sem močnejša, imam se raje in se bolj cenim, ter imam širšo sliko – zdaj pa bi bilo kaj drugega prav. Moja slika se vedno bolj širi in širi.

No, tudi to različico sebe iz preteklosti imam rada. Zdaj sem druga oseba. Definitivno. Ampak imam rada vse pretekle sebe, tudi, ko sem bila v megli ali temi.

Zdaj sem vredna, da mi ni preteklost več izgovor, da s sabo ravnam slabo ali grdo ali se krivim ali sem zagrenjena.

Zdaj je zdaj. Takrat pa je bilo takrat. In vsi že vemo, kje je naša točka moči. Torej to uporabimo.

Zdaj zaživimo srečno!

Rada se imej. Rad se imej. Rada se imam!

Lep zabaven dan!

Cmok!

OBJEM!

P.S.: Življenje je čista radost v vseh pogledih! Zaupam!

Ni komentarjev:

Objavite komentar