četrtek, 18. junij 2020

Poslušam... potem pa akcija?!

Kako sem vznemirjena!

Danes pa me čaka nekaj posebnega!

Kaka mešanica občutkov. Veselja in vznemirjenja in pričakovanja! Saj vem! Vse je dobro. Vse bo dobro! in še čisto vedno je bilo vse dobro! zaupam!

Srečna sem! Srčna sem!

Pa kaj si človek lahko želi več?!

Zadnjič sem dobila namig. Tako. Čisto jasen. Pa nisem uresničila. Kar avtomatsko sem si dala nek naučen izgovor. Eh, pa saj mi ni treba. Pa kaj bom jaz. Ali neka taka neumnost je bila.

Vem, da bi morala uresničiti. Morala. Ampak saj bo kakšna nova priložnost. Mogoče pa je že. Ji bom zdaj upala reči da?!

Učim se. Poslušati svoje notranje namige. Saj vem. Resnični so. Kratki in jedrnati. Pesem sem in sem lepota. Tako kot ti! Čisto unikatna! Zakaj bi se učili drugih pesmi in plesa, ko pa je naš naraven in sproščen in spontan in prav tako čudit. In definitivno večji užitek, kot ponavljanje, saj prihaja iz srca!

Ljubek sijoč pristen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Zaupam ti, tvoj čas je, razcveti se! Zapleši svoj ples! Zapoj svojo pesem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar