sreda, 1. april 2020

Zdaj pa živimo odgovore!

Samo nekaj!

to sem slišala, no videla od Harisa Omanoviča!

To morate videti! Bom dala povezavo. Tu! …https://youtu.be/JWQTkUGZ8Ao

Kaj če bi bili virus sreče!?
Kaj če bi bili tako nalezljivi!

Kaj če bi bili tako kužni, da bi vse okužili okoli sebe! Domače! Vse!

Prav smejati sem se morala zraven!

Kaj če bi ustvarili več zabave? Kaj če bi ustvarili več užitka?

Kaj če bi lahko bili virus veselja in sreče!?

Kaj če bi bili tako močni, da bi okužili milijone ljudi!?

V kaj bi radi povabili ljudi? Kako smo lahko več? Kako smo lahko preveč srečni, igrivi, se preveč zabavamo?

Kako smo lahko bolj igrivi?

Kako si danes lahko ustvarimo najlepši dan do zdaj!?! Sploh?!!!

Taka vprašanja so meni všeč!

Zdaj pa si odgovorimo na njih! Vsak pri sebi!

Zdaj pa živimo odgovore!

Pa še nekaj sem slišala od Echarta Tolleya. Strah nas želi posrkati. Želi našo nedeljeno pozornost. Moraš skrbeti, kaj pa če se res zgodi. In kaj če se? Potem bomo sprejeli to situacijo. In ukrepali iz nje. Ne rabimo pa skrbeti. Ker je kot guganje na gugalniku. Nikamor nas ne privede. Samo mi se slabo počutimo! Res je!


Najdimo mir v sebi. Tišino. Naj nam tišina spregovori, kot bi rekel Echart Tolle.

Danes si ustvarite najlepši dan do zdaj! Vi ste kreatur svojega življenja!

Ljubek sijoč zabaven igriv sproščen nagajiv užitka poln srečen vesel radosten navihan dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je čarobno in nas nenehno vabi k igrivosti, veselju, radosti in zabavnost, užitku. Ne zavračajmo več povabila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar