nedelja, 26. april 2020

Se že zabavamo?

Ah, saj ne morem verjeti, kako super je! pa postaja vedno boljše! To pa je pustolovščina! Divjina! Pa kaj ni vedno tako, da dokler ne udomačimo novega, da je malo divje? Kaj če bi odprli srce novemu, svežemu, pristnemu? To je naše življenje. Tok. Ne kip. Ne stanje na mestu.

Saj vem! Pa tako udobno je! pa ravno sem se navadila! Rutina pa ubija ustvarjalnost, svežino, zabavo, novosti. Samo pustim pretoku, da teče.

Se že zabavamo?

Zakaj ne!?!

Zdaj je čas!!!

Včeraj pa je definitivno bil moj najljubši dan do zdaj! Bilo je divje dobro! Čisto sem zaupala. Bila sem v trenutku. Uživala sem s polnimi pljuči! Tako lepega dneva pa še ne!

To vam želim!

Užitek trenutka! Čutenje pustolovščine na polno z vsem vdihom! Zabavnost! Smeh! Norčije!

Naj se dobra volja razleze na vse dele vašega življenja! Ne odrekajte več povabil za srečo, za radost, za zabavo!

Ljubek sijoč pristen igriv srčen srečen pisan mavričen zabaven nagajiv šarmanten dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je kreativnost! Življenje je lepota! Življenje je jasnost!

Ni komentarjev:

Objavite komentar