ponedeljek, 27. april 2020

Prava čarobnost je, zares! Čuj! Prevod za neštajerce!

Slivniški dvorec, Slivnica
Nekaj čarobnega se dogaja. Zdaj. V tem trenutku!

Prav čutim, da me vso Vesolje dviga še višje. Odpirajo se mi notranji prostori lepote, ki nisem niti vedela, da obstajajo. Sobane se širijo in so še bolj bogate kot kdajkoli. Vse preveva neka srčnost, pristnost, lepota.

Prava čarobnost je, zares!

Čuj! (Prevod za neštajerce! kaj ni to osuplo zabavno neverjetno čarobno!!! Čuj! Tako je!)

Kaj če bi dovolili čutiti to resnično čarobnost?

Zame so to sončni vzhodi in zahodi. Zame je to sedenje ob vodi… reki, jezeru. Zame so to rože na mizi… orhideji, ki mi tako lepo cvetita. Smeh. Zabavnost. Komične situacije. Lepota, ki me obdaja. Skladnost doma. Urejenost. Lepo oblačenje. Užitek ob kavi. Moja zasebnost. Čas zase. Tako rada meditiram. Takoj zjutraj. Pisanje! Afirmacije. Kuhanje kaj dobrega. Pogovor s prijateljico. Igra. Kopel. Sedenje na soncu. Sprehod. Slikanje. Ustvarjanje.

Srčkan nagajiv dragocen izpopolnjujoč pristen zabaven igriv blažen jasen mogočno veličasten pisan dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje te vabi v igrivost, radost, jasnost, ljubezen. Prideš?

Ni komentarjev:

Objavite komentar