četrtek, 30. april 2020

Očitno so se morale zgoditi poplave!

Že nekaj časa nazaj sem brala Osha. Sodelavec me je navdušil za njega. Prebrala sem več knjig. Potem pa sem imela izposojeno to Pogum – radost drznega življenja. No, ampak to knjigo sem vzela zraven na morje. Brala sem jo tudi na stranišču. Potem pa so bile poplave iz tuša. Pozabila sem, da imam knjigo pri roki, pri toaletni školjki. Na tleh. To knjigo iz knjižnice je zalilo. Do konca! Čisto mokra je bila! Uspela sem jo posušiti! Ampak je imela tako nagubane liste! Seveda sem kupila novo za knjižnico. Obtičala pa sem s to. mojo. Poplavljeno. Glede na vse, kar se je zgodilo, me je minilo branje Osha. Takrat sem mislila, da ima preveč drzne nesprejemljive poglede na svet in sem ga bila sita! Mogoče so poplave prispevale…

Zdaj po tolikih letih, pa sem jo privlekla iz knjižne police. Zdaj pa mi je tako dragocena knjiga. In cenim Osha, ker mi vedno pove resnico. Vedno. Zanimivo je in zabavno.

Očitno, da so se morale zgoditi poplave! Takrat še nisem bila pripravljena na modrost Osha! Zdaj pa sem!!!

»Rodili ste se, na ta svet ste prišli z življenjem, z zavestjo, z izjemno rahločutnostjo.
Ne umrite, dokler ne razvijete pristne biti.
Samo nekaj srečnežev živi in umre z zavedanjem pristne biti – vedo namreč, da je življenje večno, smrt pa je utvara.«

Osho, Pogum – radost drznega življenja


Ne umrite s pesmijo v srcu.

Kaj vas kliče? Kaj se želi ustvariti skozi vas? Kaj želi biti rojeno skozi vas? Kaj želi Vesolje ustvariti skozi vas?

Zdaj pa to dopustimo!

Ljubek sijoč pristen nagajiv dan! Vedno bolj pristen!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je čista radost v vseh pogledih. Sputimo jo v svoje sobane srca!

Ni komentarjev:

Objavite komentar