četrtek, 23. april 2020

Povabilo v lepoto...

Vedno znova me navdušujejo druge, raznolike in seveda zanimive stvari. Meni zanimive. To me pa tako osrečuje! Raziskovanje! To je nekaj zame!

Prav vleče mojo energijo! Zaupam toku, da me vleče v pravo smer! Obožujem barvitost v katero se to spreminja. Pravzaprav mavrico!

Ali drugače povedano radostno rast.

Kaj ni lepšega, ko pustimo idejam, ki se želijo uresničiti skozi nas, da jih udejanjimo, zares? Ali vsaj povabimo v svoje življenje?!

Lahko jim naredimo prostor. Tako jih pride še več.

Kaj cenite? No, bolj. Kaj ceniš? Za kaj si hvaležna, hvaležen?

Tega bo še več.

Tega je že več.

Tja se zliva energija.

Zdaj sploh cenim moj balkon. Zato, ker pišem na njem. Narava mi je bliže tako. Prav vabi me, da grem ven. Vse je že tako lepo zeleno. Vse želi rasti. Kaj pa ti? Kaj tebe vleče naprej? Kaj je tvoja strast?

Sledi svojemu srcu!

Ljubek srčen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Sprejmi povabilo v lepoto življenja! Živi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar