petek, 24. april 2020

Čarobnost si ti!

Ptuj
Kako ti kaj pljuska veselje? Kot nežna sapica in rahli valovčki ali vali navdušenja?

Meni je definitivno vedno nov val. Ne glede na hitrost, uživam v njem. Prav rada imam zvok morja. Poslušam samo šumenje valov. Spodaj pod oljkami. To pa je bilo tako lepo. Čisto pri morju! Zraven privezanih bark, čolnov. Pa tako dobre pene na kavi so mi vedno naredili!

Lahko pa zdaj uživam v tem trenutku!

Lahko si naredim valove na youtubu. Si sama skuham kavo in uživam v razgledu! No to je zdaj moje življenje. Uživam!

Danes sem odkrila tako lepo drevo. Pol je cvetelo belo, pol pa roza. Vedno je bilo tam. Baje. Ali kot se reče, vedno no. Ampak danes sem ga zares opazila.

Kaj je danes lepega v vašem življenju, kar še do zdaj niste opazili? Vdih? Sonce? rože? Užitek, da obstajamo?

Vdih!

Izdih!

Sem to, kdo sem. Točno taki kot smo, smo dragoceni!

Ljubek krasen barvit mavrično prelivajoč dan!

Objem!

Cmok!

P.S.: Čarobnost si!

Ni komentarjev:

Objavite komentar