ponedeljek, 20. april 2020

Huh, pa gremo! Kam pa te?

Huh, pa gremo!

Kam pa te?

Saj veš, od dnevne do balkona in potem nazaj in v kuhinjo in v dnevno in v kopalnico in spet na balkon. Pa še v spalnico malo, da ni tako kot vedno! Hodnik pa je promenada. Kot drevored, kjer sonce zakrivajo velika drevesa. Zares.

Kako kaj življenje?

Moje je pestro!

Vedno nekaj novega.

Ugotovila pa sem nekaj. Ni mi več do sranja. Kaj je to knjižna beseda? Sranje. Čakaj, bomo s* uporabljali.

Ne samo, da mi ni več s*, nimam več časa za tako. Ne malo ne veliko s* me ne privlači. No, če pa bi se kdaj zgodilo, da padem v s*, pa bi se pobrala ven takoj, ko bi zaznala, da sem noter. Vsaj upam!
Se še želim počutiti krivo, v strahu, polno strahu za preteklost?

Kar je bilo, je bilo.

S* ali ne, zdaj ne morem nič spremeniti. Torej to objemam z ljubeznijo. Zase, ker se imam rada. Odpustim si. Zdaj pa lahko živim na novo dalje. ne more me več preteklost držati v morju s*. danes ne!

Ljubek sijoč pristen srečen uspešen jasen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je raznolikost in pestrost, pustolovščina! Uživaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar