nedelja, 12. april 2020

Izbiraj sebe vsak dan sproti!

Lepo mi je tukaj! Z vsem srcem sem to, kdo sem! vedno bolj in bolj!

Kaj so vaše sanje?

Čakaj! Bodimo malo bolj osebni!

Kaj so tvoje sanje? Jih izbiraš vsak dan sproti? Ali še bolj pomembno, jih živiš vsak dan sproti? Kako kaj tvoje življenje? Gre v smeri sanj?

Živim jaz kaj svoje sanje?

Malo po malo. Vedno bolj. Sploh pa je mogoče, vedno bolj mogoče, da se res uresničujejo. Zaupam. Pripravljena sem zaupati. Pripravljena sem verjeti.

Čakaj! Stop!

Saj ne gre za vero. Gre za izbiro. Vsak dan živim v smeri svojih sanj. In tako se uresničujejo. Ne prinese mi jih dobra vila na pladnju. Ali zagrmi in padejo z neba.

Dobro. Zdaj če mislijo tako priti, ne bom jezna. Ampak!

Najprej se povežem v mislih s svojimi sanjami, potem pa stopam naprej. Korak za korak. V blato, v prah, po vročem asfaltu!

Čakaj! Stop!

Zdaj pa to že spreminjaš v pravo dramo!

Kaj pa če stopam naprej kot po travici, kot po mehkem mahu. Ptički pojejo in sonce sije! Tako naj bo! Tako je!

Ljubek sijoč unikatno lep zabaven dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je čarobnost. Zdaj! Igrivost vas vabi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar