sobota, 4. januar 2020

Vse, čisto vse, je zame.

Nisem več tista, ki sem bila. Več sem. Sem tista in sem veliko veliko več. Vse sem. polnost. Življenje. Radost. Pisateljica. Vse sem. in še več. Dajem prostor temu, kdo sem. dajem prostor vsemu, kdo sem. zdaj!

Polnost sem. sijaj. Upanje. Hvaležnost. Polnost. Unikatnost. Veselje je tukaj zame. Veselje me prežema. Rada sem to, kdo sem. v polnosti živim. In življenje živi mene!

Kaj si želim?

Kaj si želim v novem letu?
Kaj bi pa pustila zadaj?

Kaj je tisto, kar me navdihuje?

Kaj je tisto, kar mi daje upanje?

Zdaj je čas, da usmerim svoja jadra!?! Naj mi veter daje zagon v srčno smer. Naj mi daje radost.
Polnost je tukaj in zdaj! pristnost.

Srečna sem, da sta srečna. Srečna sem, da sta veselje. Tako lep par sta. Tukaj v kavarni. No, saj jih je več. Eni se pogovarjajo, eni samo sedijo drug ob drugem! Eni se glasno smejijo. Lepi so skupaj. Lepi in prisrčni. Želim si, da so srečni. V mojem svetu so srečni in izpolnjeni.

Vem, moja pot je meditacija. Moja pot je zdaj slediti sovjemu sijaju. To je moje upanje. Hvalenost. Polnost. Radost.

Vem, da sem še bolj povezana s sabo. Kaj si želim? Delati še več tega, kar si želim delati. To je moja izpolnjenost. Želim si. Vse je tu zame. Vse, čisto vse, je zame. Vsa lepota!

Bila sem na praznovanju. Po božičnem, rojstnega dneva, potem pa sem šla malo pogledati lučke! V Slovnesko Bistrico! Ne morem verjeti, da sem srečala tam prijateljico! No, ona me je našla v tej gužvi. Povedal mi je ves spored in dogajanje za naprej, kako je vesela, da me je našla. Predstavila me je možu. Tako je to, ko priajtelji interneta najdejo pot skupaj. Že dolgo sva prijateljici. Videli pa sva se prvič. Ravno pri njuni mizi sem se ustavila, sem poslala slike naprej, sestri! Direktno iz dogajanja! Potem pa me je prepoznala! Božansko! Lepo mi je bilo!

Užival sem v dobri glasbi. Mislila sem, da sem ostala tri pesmi in si jih pela zraven, ostala pa sem tri ure! Popolnost!

Ljubek sijoč pristen sijoč unikatno lep zabaven kreativen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je čarobnost! Pristnost in polnost je naša. Živimo jo zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar