nedelja, 29. december 2019

Samo to še!

Zdaj je ta čas, ko razmišljamo malo za nazaj, kaj je šlo dobro in kaj bi lahko šlo boljše. Česa si želimo več? Kaj si želimo bolj doživljati? Kje so področja, kjer se lahko izboljšamo?
Kam je namenjeno niti ni tako važno. Mogoče bi se skrili v luknjo in nikoli prišli ven. Ampak!
Spet ta ampak!

Ampak, vredno je! zares je vredno vse to doživljati. Vse to nam bogati življenje. Kakorkoli smo bili prikrajšani, prizadeti, prestrašeni… nič od tega ne šteje.
Štejejo lepi trenutki!

Včeraj sem slišala tako dober nasvet Abrahama (Esther Hicks)! Drugi nam pokažejo, kaj si ne želimo. Namesto, da bi se osredotočali na to, kaj pa si želimo, jih hočemo prekalupiti v to, kar so nam pokazali, da tako ne morejo biti! No, če bi ohranjala fokus, lahko sledijo ali pa ne! Ni pa to moja stvar.

Moja stvar je, da sem jim hvaležna, da so mi razjasnili, kaj pa si želim.

Potem je moja stvar, da se na to osredotočam, si to predstavljam, kot da je že res.

Moje delo je končano. Samo to je moja stvar. Drugi pa so lahko drugi, koliko želijo.

Pa še nekaj se mi je zgodilo!

Našla sem star dnevnik. Uh, koliko jih imam, s tem, da sem jih še večji kup zažgala! No odprlo sem i je v letu 2013 – moj sanjski dan! in kaj sem ugotovila!?

Da ga živim!

Samo to še napišem!

Če sanjarimo si mislimo, kar si želimo, in potem pozabimo na to, je uresničitev 1 odstotek.
Če si zapišemo, je uresničitev 39 odstotkov.

Če pa tedensko poročamo komu je možnost za uresničitev naših sanj 79 odstotkov!

Kaj bomo danes? Poročajmo dalje!

Ljubek sijoč pristen srčen srečen kreativen poln ljubezni dan!

Rada vas imam!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je čista radost in ljubezen! Čutiš to čarobnost? Čutiš to lepoto!? Vse je zate, moja draga, moj dragi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar