ponedeljek, 7. oktober 2019

Bodi, kdo si najbolj želiš biti! To je to!

Uživaj v tem, kdo si.

Res uživam, da sem jaz - jaz, ko…

Sledi svojemu sijaju.

Sledi svoji sreči…

Berem, navdihujem, učim, pijem kavo, se sprehajam, pišem, ustvarjam, plešem, raziskujem gradove, potujem…

Danes sem poslušala in spet sem polna navdiha.

Zapolnimo stavke!

Najbolj živo se počutim, ko…

Najbolj živo se počutim, ko…

Najbolj živo se počutim, ko…

Najbolj živo se počutim…

In kaj so potem odgovori?

Tu pa je potem zanimiv del.

Kaj je tvoja živost? Kaj te vseli?

Uživaš v tem, kdo si? Kaj je tvoje veselje? Kaj je tvoj sijaj? Kaj te navdihuje? Kaj te najbolj veseli na svetu?

Bodi, kdo si najbolj želiš biti.
Robert Holden

Pa če to ni lepo napisano. Čutim, da sem pripravljena iti. Naprej. Toliko dobrega sem slišala. Vsakih sedem let, se začne naš nov ciklus v življenju. In že vidim kako. Ampak pustimo to prihodnosti. Uživam zdaj v tem, kdo sem.

Kako pa meni navdih koristi.

Zakaj sploh pišem?

Ker sem tako v stiku s sabo, ker mi je to stik z mojo najboljšo različico sebe. Takrat doživaljm še vse lepo enkrat. Vso lepoto, vse navdih, vso razigranost. Prav rada pišem. Seveda m to toliko da! Prav čutim notranjo povezanost z Vesoljem, z najboljšim v sebi. To je moj navdih. to je moja prisotnost, da se zavedam in da radostno rastem. To je moje pisanje in stik z občutki, ki bi se drugače kopičili v meni.

Najbolj pa mi seveda pomaga, da vsega ne gledam tako resno. Kako sem včasih skrbela za nekaj, kar sploh nisem vedela, da obstaja – že naslednji dan! takrat pa sem mislila, da je življenjsko pomembno!

Uh, daj no! Kake traparije!

Norost! Bedarija! Bedarije!

In življenje je zabavno. In dobro je bolj močno od negativnega. In optimizem je močnejši od pesimizma. In jaz ustvarjam svoje življenje. Zdaj! radost! Ti rečem! Veselje! Praznovanje! Zdaj!
Ljubim svoje poetično življenje!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje te ljubi. Louise L. Hay Res te! Zdaj! Ti že objema in ljubi. Zdaj! Dovoli to lepoto!

Ni komentarjev:

Objavite komentar