petek, 27. september 2019

Dobro no, lahko vsaj malo zaupam?! Pa lahko!

Ljubim vsak košček svojega življenja. Spet se učim nečesa novega. Kaj je  s tem dajanjem in prejemanjem? Sem mogoče malo preveč vse stiskala k sebi, da ne bi kam šlo?

Mislim, da sem kriva. Ampak ne! Brez občutka krivde!

Kar je bilo je bilo!
No, saj ni krivde, rada bi to spremenila.

Poslušala sem, da je odnos kot lepa roža, ki jo imam na dlani. Če jo stiskam, jo zmečkam! Tega pa res ne bi rada. Če jo veter odnese drugam, pa naj jo. Prišla bo druga ali se bo ta vrnila.

S stiskanjem pa nikakor ne pridem nikamor.

Ali s tem, da si nekaj želim na vsak način ohraniti.

Kaj sem zdaj v teh temah?

no, stiskanje. Svobodno lahko zaupam.

Lahko se odločim, da Univerzum ve, kaj dela. In kar je zame, me bo našlo. In kar iščem, išče mene.
Dobro. lahko vsaj malo zaupam?

Danes zjutraj mi je Kojc rekel, da trpljenje se zmanjšuje s trpljenjem.

Kako si lahko to razlagam?

V bistvu, ko trpim, si želim kaj drugega. To je potem spoznanje. Kaj pa si želim? Kaj pa bi mi bilo všeč? Potem pa to trpljenje v resnici vodi k temu.

Zanimivo. Hmmm.

Danes pa je bilo tako lepo sonce. samo za deset centimetrov je bilo na obzorju pasu brez oblakov. Tam skozi je potem posijalo sonce. tako imam rada, ko slika na mojo omaro zlato oranžne žareče podobe.

Včeraj sem se zbudila ponoči in iz oblakov je bilo srce. tako. S prazno sredino. Si lahko misliš?

Vsepovsod dobivam znake, da naj še bolj sledim svojemu srcu.

Zdaj je čas.

Kaj me veseli?

Kaj me navdihuje?

To je to!

Ljubek sijoč prstno unikaten srčkan dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje me ljubi! Tebe pa tudi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar