petek, 23. avgust 2019

K A T E J A : What about that? First!


Hi my Beloved!

What a beautiful life I have! I can't believe it at all!


Well, let's not overdo it!


I can believe it!


What is not interesting is what I read in the Textbook of life by Kojc that all our beliefs create our lives.


And if I start thinking differently today, then I'm creating a different life today!


What if I gave the opportunity first to such things… I think…


Everything is happening for me.


It's all here for me.

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly



P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Kaj pa to? Najprej!


Hej moje drage, moji dragi!

Kako lepo življenje imam! Sploh ne morem verjeti!


No, ne pretiravajmo!

Saj lahko verjamem!

Kaj ni zanimivo, kaj sem prebrala v Učeniku življenja od Kojca, da vsa naša prepričanja ustvarjajo naše življenje.


In če danes začnem razmišljati drugače, potem si danes ustvarjam drugačno življenje!

Kaj če bi dala možnost najprej takim stvarem… mislim…


Vse se dogaja zame.

Vse je tukaj zame.

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly




P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar