petek, 5. julij 2019

K A T E J A : Implemented...

Hello my Beloved!

I feel that authenticity is the fullness of my life. I feel that this makes me different from others. I feel that this is what I want to nurture. I feel that this is my real joy. We are all genuine and in this respect different from others. I love my life in fullness. Really. No matter how dull and cramped it is. I love it. I embrace him with all my heart. That means a lot to me.

How are you, my dear?

Just like I want to live by the sea, I also like the comfort of home. Will I really hold on so long by sea? If not, I can still get home. Because I can, and because this is my perfect life, mine. I can live it in my own way. My life loves me. How satisfied I am. Really. And I can’t wait for everything to happen to me. Well, it's already being implemented.


I like to live heartily. I feel the diversity and beauty.

I’m full of momentum and enthusiasm and joy and creative energy.


There is always time to relax. Chat. Playfulness. Fun. Life is so much fuller.

You don’t have to chase for small things. And all things are small. It's true. Somewhere I read it ... and it's perfectly logical. I trust. Always, even now, I'm on the right track. Especially now I’m on the right path!!!


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Izvedeno...



Hej moje drage, moji dragi!


Čutim, da je pristnost polnost mojega bivanja. Čutim, da me to dela drugačno od drugih. Čutim, da je to tisto, kar si želim negovati. Čutim, da je to moje resnično veselje. Vsi smo pristni in v tem pogledu drugačni od drugih. Rada imam svoje življenje v polnosti. Res. Ne glede kako čupasto in skuštrano je. rada ga imam. Objemam ga z vsem srcem. To mi veliko pomeni.



Kako si kaj moja draga, moj dragi?

Tako kot si želim živeti na morju, imam po drugi strani tudi rada udobje doma. Bom res zdržala tako dolgo na morju? Če ne, pa še vedno lahko pridem domov. Ker lahko in ker je to moje popolno življenje, moje. Lahko ga živim po svoje. Moje življenje me ljubi. Kako sem zadovoljna. Res. In komaj čakam, da se mi vse uresniči. No, saj se mi že uresničuje.


Kako rada živim srčno. Kar čutim pestrost in lepoto.

Polna sem zagona in zanosa in veselja in ustvarjalne energije.

Vedno pa se najde čas za sprostitev. Klepet. Igrivost. Hec. Življenje je tako veliko bolj polno.
Ni se potrebno sekirati za male stvari. In vse stvari so male. Res je. Nekje sem to prebrala… in je popolnoma logično. Zaupam. Vedno, tudi zdaj, sem na pravi poti. Še posebej zdaj sem na pravi poti!!!


Ljubek dan poln pustolovščine!


Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly

















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar