ponedeljek, 17. junij 2019

Pestrost vsega...

Kako lepo življenje imam! Kaj ste se nalezli kaj od vsega tega spomladansko – no skoraj bolj poletnega – vzdušja. Tako rada ima svoje lepe življenje. Danes pa je dan za lepoto in užitek in uživanje.

Cenim, da sem bližina in hvaležnost in veselje.

Moja življenje. Cenim, da sem pristnost. Cenim, da sem unikatnost. Cenim, da sem unikatnost.

Cenim,da sem globine.

Cenim, da sem veselje.

Moje življenje je danes pestro. Ljubim vse, kar mi je pomembno.

Živim danes in sem v vseh pogledih vse to, kar sem.

Uživam v tem lepem trenutku. Živim svoje pristno in unikatno življenje. Jasnost in bližina in fokus. To mi je kreativnost v vseh pogledih. Tako rada imam svoje življenje. Rada imam to, kdo sem.
Čutim, da postajam vse, kar sem. rada ima to pestrost. Rada imam to lepoto in uresničevanje. Tako rada imam to, kar sem. živim v vseh pogledih. Kako rada ima ljubkost.

Veselje sem in to mi vedno veliko pomeni.

Ljubek sijoč pristno srčkan pester dan!

Cmok! Objem!!!















P.S.: Življenje je praznik! Praznuj vse dobro v svojem življenju!








Ni komentarjev:

Objavite komentar