sreda, 19. junij 2019

Pa je, no, unikatnost...

Cenim, da sem veselje in radost.

Cenim, da sem pristnost.

Moje življenje je tako pestro in drugačno in raznoliko. Prav tako mi je všeč. Rada ga imam. Cenim, da sem lahkotnost in veselje.

Rada sem točno tukaj.

Kako sem hvaležna, da ima tako zabavne in zanimive prijateljice. Sploh eno in to mi toliko pomeni. Rada jo poslušam. Rada sem v radosti tega lepega trenutka in trenutkov.

Moje življenje je unikatnost.

Rada imam to lepo preprostost. Rad imam ljubkost vsega, kar sem. rada sem tukaj . zdaj. In uživam v tej poletni vročini unikatnost. Rada sem to, kdo sem.

Danes sem pojedla toliko sladoleda. Vem. Dobro je bilo. In še ga bi. In ga tudi bom. Vem in to mi toliko pomeni. Lahko živim po svoje. Lahko živim kot mi je. In danes je tako zabaven dan. vem.
Kaj mi toliko pomeni

LJubek sijoč pristen nagajivo lep dan!!!

Cmok! Objem!















P.S.: Življenje je drzna pustolovščina ali nič!

Ni komentarjev:

Objavite komentar