četrtek, 20. junij 2019

Jeeee! Dopust!!!


cenim, da imam tako lepe dneve. Res pa je, da sem vložila veliko truda v njih. Meditacija. Potem umivanje zob… namazane trepalnice… pa dobra glasba. Seveda sem morala, to je res morala, poslušati Elvisa All shook up…

pa seveda spada ples zraven!

Če pa to ni vredno! Dan sem začela popolno! In sploh ne vem, če je to trud! Z lahkoto si ga tako polepšam!

Potem pa še sok iz zelene, pa zajtrk. Zdaj pa sem že pri kavici!

Vsak dan tudi napišem, za kaj sem hvaležna ali boljše povedano, kaj cenim.

To pa skoraj ne mine dan, da ne bi napisala tega. Kar čutim, kako se moje srce topi! Kako se odpira še več drugemu…

Očitno je danes dan za Elvisa…

Kaj pa če bi se odločila. Ne vem, kako bo prišlo ali kdaj. Samo odločena sem. To bom naredila. Vseeno kako. Zaupam, da bom vse izvedela sproti… odločena sem!

Čez en teden že re man morje!!!

Ne vem, kako je to hitro minilo! Kaj! Morje! Kaj lahko verjamem??!! Skoraj da ne! Tako hitro je minilo! Božansko!

Grem z letalom! Nekam, kjer še nisem bila! Kako pa mi je to super! Uživam!

Ljubek sijoč pristen zabaven sijajen unikaten dan!

Cmok! Objem















P.S.: Življenje je tu zate. Uživaj v njem! Živi po svoje...

Ni komentarjev:

Objavite komentar