ponedeljek, 29. april 2019

Polnost

Čutim to polnost življenja, da sem lahko to, kdo sem v polnosti. In danes čutim, da me življenje poljublja še bolj. Še bolj čutim to nežnost. Čutim ta topel prijeten sijoč pristen objem.

Srečna sem v vseh pogledih. Uživam.

Čutim, kot bi me ljubezen pikico po pikico polnila. Zdaj pa se čutim polno. Tako polno, da lahko teče čez. Tako polno, da sem lahko vse, kdo sem. Tako polno, da sem lahko svobodna ustvarjalka svojih dni.

Tako rada imam svoje življenje. Čutim to lepoto. Čutim to pristnost. Čutim to moč, da sem lahko sijaj in uresničevanje vsega kar sem. Cenim, da sem lahko užitek. Cenim, da sem lahko prijaznost. Cenim, da sem lahko neskončnost. Uživam v tem lepem pogledu na svoje življenje.

Čutim izvir v meni, ki se polni. Čutim to zaljubljenost v življenje. Čutim to izoblikovanost in hkrati nastajanje. Čutim to vrenje v meni. Čutim razvejanost in cvetenje narave v meni. Močno drevo sem. Polna poganjkov.polna izraznosti. Polna živosti. Polna lepote. Čutim to moč, da sem lahko vse, kdo sem. Čutim moč, da sem lahko upanje. Lahko sem zaupanje.

Čutim to notranje zadovoljstvo. Srčnost. Pristnost. Lepoto.

Čutim to pomladnost v meni. Rada sem pristnost. Rada sem vse to, kar in kdo resnično sem. Lahko sem užitek.

Še bolj želim sprejemati ljubezen v svojem življenju. Še bolj želim odpreti srce. Ljubim to izraznost in lepoto tega trenutka. Ljubim. Ljubim. Ljubim!

Ljubek sijoč pristen pisan ljuban srčen dan!

Cmok! Objem!















P.S.: Življenje te ljubi! Vsa ljubezen je v tebi!


Ni komentarjev:

Objavite komentar