ponedeljek, 4. februar 2019

K A T E J A : It fills me with happiness!

Hi my Beloved!

How is exploration? How's my playing? How's my curiosity? How is my interest in heartness and happiness and all other mischief?


Do I sleep like Sleeping Beauty? It's time for a kiss that wakes me from eternal sleep. The advantage is, I do not need to wait for the prince! Just follow your interests. Follow your bliss, as Joseph Campbell said.


Listen to your heart. Let the eternal truths enrich your life. Allow the magic.


Life is not as serious as it seems. I create it myself with the colors that are in my heart. Because you can, and because it's an endless joy to me! This is my passion! Coloring my days with happiness! That matters to me! And because I'm important enough to me, to realize myself.


Now! In this moment! I don’t know, how I'll spend my day. This is my creativity and expression and authenticity!


What is even more yellow than the sun? My clothes. It is the radiance that fills me with happiness!


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly
















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Zalitje sreče!


Hej moje drage, moji dragi!

Kako pa zdaj kaj moje raziskovanje? Kako kaj moje igranje? Kako kaj moja radovednost? Kako kaj moje zanimanje za srčnost in srečnost in vse ostale nagajivosti?


Sem mogoče dala to spati kot Trnuljčico? Čas je za poljub, ki me zbudi iz večnega spanja. Prednost pa je, da ne rabim čakati princa! Samo sledim svojim zanimanjem. Sledi svojemu sijaju, kot je rekel Joseph Campbell.


Poslušajte svoje srce. Pustite, da vam večne resnice oplemenitijo življenje. Dopustite čarobnost.


Življenje ni tako resno, kot se zdi. Sama si ga ustvarjam z barvami, ki so mi pri srcu. Ker lahko in ker mi je to v neskončno veselje! To je moja strast! Barvanje mojih dni s srečo! To mi je pomembno! In ker sem si dovolj pomembna, da se uresničujem.


Zdaj! V tem trenutku! Pa je čisto vseeno ali je to zjutraj pri oblačilih, ali kaj bom za zajtrk pripravila ali kaj za kosilo, ali kako bom preživela dan. To je moja ustvarjalnost in izraznost in pristnost!

Kaj še je bolj rumeno kot sonce? Moja oblačila. To pa je žarenje, da me kar zalije sreča!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

1 komentar: