nedelja, 9. julij 2017

Oblačno! Kje!?! Doma...

Seveda sem si pozabila naročiti vegetarijanski obrok na letalu. Tega sem se spomnila šele dan prej. Morala pa bi dva dni prej javiti. Ampak je bila stevardesa, no stevard tako prijazen. Naročil je drugemu, da mi gre zagret vegi. Pa je bilo okusno. Edino potem, ko sem šla na stranišče, me je vprašal, če je bilo dobro. Seveda je bilo. Odlično. Še sladica je bila drugačna. Drugič pa me prosi, če si prej naročim. Po protokolu. Seveda. Seveda!

Let je potekal mirno. Najprej je bilo vse zeleno spodaj. Potem se je videlo morje z nekaj oblakci. Potem pa smo kar nekaj časa leteli nad rumenkasto puščavo in gorovjem. Nekje štiri ure…

Seveda sem čisto pozabila, da sem si sd kartico na telefonu morala formatirati. Računala sem na vsaj nekaj moje glasbe. Za sprostitev in krajšanje časa na letalu. Potem pa nič. Samo tri reklamne… Kaj češ, pač sem imela malo kar tako pinki slušalke gor. Za okras.

Vzleteti mi je ful adrenalin. Pristajanje pa me vedno malo stisne. Hitro je minilo, ko je že utripalo za pripenjanje pasov. Kar čutilo se je spuščanje letala. Pritisk v ušesih, malo. Spuščanje. V daljavi se je že videlo morje turkizne barve. Drugače pa samo pesek. Nič hiš. Nič. Pristali smo lahkotno. Nič nas ni zmetalo. Zrukalo. Smo že ploskali!

Kar puhnila je vročina v nas, ko smo se poslavljali od posadke. Napovedano je bilo oblačno vreme in devetintrideset stopinj. Kje je kaki oblak? Doma? Neviden? Žgalo je kot v pečici…

Bilo je majhno letališče. Prtljago sva takoj našla.

Vse je šlo gladko. Viza. Edino pri pregledu kovčkov me je presenetil. Rekla sem si, da zdaj pa bom poslušala, kaj mi bo rekel. Če bo spet kaj kompliciral glede računalnika. Nič. Edino mi je nakazal, da naj mu dam napitnino. Seveda. Logično. Kaj pa vem?! Nič takega nisem imela noter… Pozneje je predstavnica agencije povedala, da je to dežela napitnin. Ker imajo tako nizke plače.

Avtobus samih naših. Zanimiva pisava na tablicah. Hotel je bil petnajst minut stran, tako da niti nismo kaj veliko izvedeli. Glavno, da sva bila na pravem avtobusu. Polno je bilo palm in sami hoteli. Veliko tudi nedokončanih. Polno trgovinic. Med njimi tudi Lidl: čevlji. Mogoče so kopirali znak in potem niso razumeli, kaj Lidl v resnici prodaja…

Že smo se ustavili. Vhod v hotel mi je bil všeč. Take temno opečnate rdeče barve. Lobi pa ogromen s kristalnimi lestenci. Dobila sva zelene zapestnice. Uuuu!  Dal nama je ključe od sobe. Prosila sem, če lahko dobiva kje pri morju. Pa je rekel, da če nama ne bo všeč, lahko prideva zamenjati. Ni bilo potrebe. Lepo, stilsko je bilo urejeno z lepim balkončkom in bambusovimi stolčki. Pogled na palme. Najpomembnejša stvar pa: klima!

Letalo je imelo ravno toliko zamude, da sva zgrešila kosilo. Šla sva k bazenu na vaflje, ki sva si jih nesla na plažo. Morje!!! Končno!


Lep vroč dan v vseh pogledih!

Ni komentarjev:

Objavite komentar