nedelja, 11. junij 2017

Zverinica krotka kot medvedek...

Vsak dan sem komaj čakala poštarja! Eh, ne poštarja, pošto!

Že davno, vsaj po mojem občutku, bi morala priti moja ljuba revija! Pa nič! Pa še kar nič! Zdaj pa je končno prišla! Sveže dišeči listi. Komaj sem čakala, da raztrgam folijo z nje. Si pustim branje za morje? Uh, malo predolgo. Malo jo bom samo prelistala. Brala jo bom na plaži pod senčnikom. Taka je bila osnovna ideja. Vendar me je kar premamila.

Elizabeth Gilbert!

Nepozabna fantastična knjiga. Jej, moli, ljubi. Tudi film se mi je zdel dober, čeprav me je knjiga bolj navdušila!

Začela sem brati. Točno tako je! Pustila sem vse ideale, da bom lahko to prebrala na plaži! Takoj želim vse!

Začne se tako, da v nas živi mala ljubka ranljiva zverca, ki si želi samo malo nežnosti.              
Res je! Imam zverinico v sebi! Zverino! Ljubko prikupno bitje! Želi se cartati! Vse je res!

Berem dalje!

Gospa jo je vprašala, da ne ve, kaj ljudje mislijo s tem, kako se imeti rada.

Če bi vzela žival iz zavetišča, kako bi ravnala z njo?

Dala bi ji toplo zavetje postelje. Zdravo hrano. Udobno okolje, dom. Sprehode po soncu. Sveži zrak in vodo. Socializacijo, previdno, z drugimi živalcami, ki ne grizejo. Dremanje. Nežnost. 

Naklonjenost. Igro. In veliko potrpežljivosti. Tako imaš rad žival.

Odgovorila ji je, da se mora začeti negovati, živalco v sebi. S sabo naj ravna, kot z travmatizirano živalco, ki jo ima v sebi, kot bi jo prinesla iz zavetišča.

Zverinica v meni že maha z repom! Igra! Igra! Igra! Skače! Sprehod! Sprehod! Sprehod! Dremanje!! Uuuuuu! Cartanje! Cartanje! Cartanje!

Ljubeča nega danes, moji bonbončki! Cmok! Objem!



P.S.: Samo tvoj medvedek… za malo cartanja… (https://www.youtube.com/watch?v=89MihWd6zKk)

Ni komentarjev:

Objavite komentar