ponedeljek, 12. junij 2017

Zaljubljena...

Jaz.

Senčnik.

Osvežitev.

Sončni zahod.

Morje!

Kopanje. Senca. Limonada. Ponovim.

Zdaj pa že odštevam, da se kadi! Kako hitro mine ta čudovit junij!

Če bi vso leto bil junij, bi bilo čisto po moji meri. Vetrc. Klobuček. Nežno poljubljanje sonca na koži. Čudoviti sončni vzhodi. Senca pod krošnjami čudovitega šumenja. Petje ptic. Vse v razcvetu. Vse barve se odpirajo še v večjo barvitost. Mehka travica.

Priprte oči v viseči mreži na balkonu. Rahlo guganje. Branje dobre knjige. Pinki vijolični nohti. Razkuštrana frizura, ki je tako ljubka. Limonada z meto in ledenkami. Kavica, ki jo pijem tako dolgo, da je že lepotno ledena.

Zračne obleke. Čevlji z ogromno rožo. Večerni sprehodi ob reki, kot da sem na morju. Čudovito topel zrak, ki me objema. Počasno zahajanje sonca, vsi odsevi na reki. Lenobno usihanje barv in prižiganje prvih zvezd.

Smeh. Prisrčnost. Povezanost. Zaupni pogovori. Lahkotnost. Sedenje v udobnem mehkem fotelju, ki me posrka vase. Obujanje starih spominov na morje. Božansko.

Enostavno je. Življenje. Samo rada ga imam, in me ljubi nazaj. Celi moj topli vabljivi junij!


Čudovit ljubki junij! Cmok!

P.S.: Malo sončnega dneva... Tako sem navdušena! (https://www.youtube.com/watch?v=rQqwG_rQx7A)

Ni komentarjev:

Objavite komentar