nedelja, 28. maj 2017

Oprijemljivo...

Spominjam se dnevov, sploh na morju. Jutranji zajtrk, pitje kave in branje časopisa. Vse te oprijemljive črne črke na velikem papirju. Razgrnjene čez pol mize. Horoskop.

Tako zanimivo branje. Drugi pogledi, polni upanja. Spodbude, žilavosti v ustvarjanju. Izrazi kdo si. Zgodovina se piše z ljudmi, ki so bili optimisti. Pogumni. Ni časa za depresijo, zamere, obžalovanja. Zdaj se živi. Ni časa za odlašanje, jutri bo že milijon novih stvari. Polnost tega čudovitega trenutka. Izraznosti.

Navdušila sem se še nad turškim pisateljem. Kar potegnilo me je noter. V zgodbo. Vse sem želela izvedeti. Kar vleklo me je, da izvem celo zgodbo. Tako lahkotno in bogato opisuje stvari. Vonjala sem z njim stare lesene police polne zdravil.

Lep dan z vonjem čisto po tvoje!  Opojen jasmin me vabi...

Ni komentarjev:

Objavite komentar