ponedeljek, 27. marec 2023

Kam te vabi Ljubezen!??!!

Meni vedno pomaga, če se malo odmaknem v gozd. V svet brez telefonov, naprav in drugih manipulativnih stvarc. Takoj sem bolj pri sebi. Življenje je takoj spremenjeno iz lepega v čarobno.

Tako sem hvaležna, da mi narava tako obilno daje. Res sem rada povezana z njo. Moje življenje dobiva kar praznične razsežnosti. Bolj kot sem hvaležna za naravo, bolj me preseneča z razvajanjem. Bolj kot ljubim naravo, bolj občutim ljubezen narave nazaj! Vedno sem ljubljena, samo da je vprašanje, koliko imam odprto srce, da to čarobnost stika ljubezni sploh opazim ali dovolim!

Obožujem pisanje Medicinskega medija, ker vse opiše jasno in je čista resnica! Na telegramu sem videla objavo, kaj vse pomaga, da se naša duša celi. Tu je nekaj predlogov Medicinskega medija:

-          obiranje sadja,

-          sprehod,

-          gledanje zvezdnatega neba,

-          opazovanje sončnega zahoda,

-          uživanje v valovanju morja,

-          poslušanje ptičjega petja in

-          opazovanje čebel, kako nabirajo med.

Danes vključi kaj od tega v svoj dan. Zdravilno je preko vsega opisljivega! Tvoja duša bo zacvetela in predla od ugodja!

Kaj tebe poveže s svojo pristnostjo in radostjo!?

Ljubek srčkan hvaležen naraven radosten pristen užitka poln dan!



🌷 P.S.: Zaupaj svojemu srcu, moja draga, zaupaj si. Narava te zdravi na tisoče načinov! Zdaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Zaupaj svojemu srcu! ... https://youtu.be/fKZLTkhur2g

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Sara Bareilles - Brave ... https://youtu.be/QUQsqBqxoR4

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar