torek, 15. november 2022

Gibanje radosti!!!

Zanimivo! Kako se dogaja! Gibanje je pomembno! Telo je pomembno!

Vse se bolj hitro dogaja, če se gibljem. Dobesedno. Vsaj sprehodi me lahko malo spravijo v tek. Zdaj ne. Zdaj rabim počitek!

Želim si živeti v radosti! Želim si živeti radost!

Ampak najprej jo želim najti v svojem srcu!

Spomnila sem se stare službe, kjer so vsi po vrsti dajali odpovedi, ko sem začela slikati! Kot bi moja močna energija ustvarjalnosti – povezanosti – ljubezni – veselja bila preveč moteča za njihovo nizko stanje in so se dobesedno premaknili iz mojega polja! Govorim kar o nekaj ljudeh, ki so mi šli rahlo na živce s svojim neprijaznim karakterjem. Sodba ali dejansko stanje? Resničen opis.

Ja! Ja! Dokler to vidim v drugih, je še malo v meni. Malo – čisto malo – priznam. Ostalo pa je vse njihovo!

Kako je super biti odgovorna za vsa svoja dobra dela in dobre lastnosti – za slabe odnose, karakter in razvade pa ne tako zelo! Sprejemam se v celoti! To je moja radost! Zdaj lahko živim na polno – taka kot sem – v vseh svojih odtenkih. Res pa je, da kar negujem, to raste. Čemu dajem pozornost, to se veča! Moja izbira je dajati pozornost svojim lepotam. Naj prevladajo! Zaupam v to! Zaupam v moč svojega srca! Seveda pa tudi resnice! No, saj to je isto. V srcu se vedno občuti resnica! Ali se razkrije!

Gibanje je življenje. Počasi in vedno malo več!

Kaj je tvoj način radostnega gibanja? Joga? Ples? Hoja? Planine?!

Pridruži se kaki skupini, ki že dela to, kar imaš ti rada. Potem bolj steče z lahkoto.

Prijetno s koristnim.

Ljubek srčkan radosten nagajiv lahkoten živahen edinstven pester prazničen celovit iskren pristen dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu! Zaupaj si! Ti veš zase! Tvoje srce pozna resnico!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Strast!  ❤️  https://youtu.be/wVxACR0KQpg

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - A Kind of Magic ... https://youtu.be/0p_1QSUsbsM

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar