sreda, 21. september 2022

Vedno od znotraj!!!!!!!! !! !!!!

Se vedno zanašaš na zunanje vire?! Mnenje prijateljev, družine, mame, sestre, kogarkoli?! Župnika, avtoritete, učitelja, guruja, razsvetljeno osebo, vplivneža, infuencerja ali res kogarkoli?!

Kako pa naj vedno, kaj je tvoja osebna pot?!

Ti se poznaš najbolje. Vedno se odločaj, ali nekaj rezonira s tabo. Je v sozvočju s tem, kar si res želiš?!

Ni avtoritete, ki bi bila večja kot ti. Zaupaj si! Zato si le zaupaj!

Sprejmi modrost, ampak ti odločaš in izbiraš, če boš to vpletla v svoje življenje.

Ti sama si svoj guru.

Tako iščem odgovore včasih okoli sebe, ali vsaj potrditve, da pozabi vprašati svoje srce. Tako malo si zaupam, da je karkoli od zunaj bolj in več in sijajnejšega.

Zdaj pa je dovolj.

Jaz poznam sebe.

Jaz lahko zaupam svojemu srcu. to je moj najbolj zapeljiv in zanesljiv vodnik zase.

Tudi, če mi kdo drugi kaj predlaga, se jaz odločim, da bom to vtkala v svoje življenje. Pa sem potem žrtev in lahko na drugega kažem s prstom?! Saj poznaš to, da potem ko kažeš z enim prstom na drugega, so trije obrnjeni proti tebi.

Včasih se preveč zaprem v zavetje doma. Zunaj pa je tako zabavno. Spontana srečanja z neznanci, me tako bogatijo! Prav zabavno je! Prav polepša mi dan kratek pogovor ali nasmeh. Ustvarimo si skupnost, kjer se ne rabimo strinjati v vsem, smo pa lahko pristni. To je dovolj. Naše lučke se še bolj močno povežejo in zasijejo v družbi drugih Lučk Ljubezni. naša mreža postane še bolj močna in objame ves planet! Skupaj zasijmo v Ljubezni.

Danes bodi pristna. Izbiraj srečo! Ustvarjaj si lepo življenje! Danes! Zdaj!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv lahkoten jasen iskren pristen vesel ljubljen razcartan razvajalni mavričen dan!



🌷 P.S.: Zaupaj, da je za tvojo prihodnost poskrbljeno, na vseh ravneh. Ljubljena si!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Zaupaj svojemu srcu! ... https://youtu.be/fKZLTkhur2g

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Caro Emerald - A Night Like This ... https://youtu.be/74LXx0wSqMI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar