sobota, 9. julij 2022

Uživaj v čarobnosti Zemlje!!!

 Hvaležna sem.

Hvaležna sem, da sem jaz – jaz.

Hvaležna sem, da živim na tako čudovitem planetu – naši lepi čarobni materi Zemlji.

Zdaj pa bom še bolj uživala v vseh teh lepotah.

Kaj si opazila kako lepo cvetlico na poti?!

Si opazila vsaj, kako je trava lepa in čarobna?!

Si opazila sonce, luno, oblake, zvezde!?

Tako kot je narava čarobna, imaš tudi ti to čarobnost v sebi.

Zdaj pa se poveži s svojo pristno naravo.

Tu smo zato, da bi bili to, kdo smo, ne da bi se primerjali z drugimi, tekmovali, se dokazovali. Tu smo najredkejša cvetlica vesolja, ki je dragocena točno zaradi svoje pristnosti.

Zato zaupaj svoji naravi. Zaupaj svojemu klicu narave. Zaupaj svojemu srcu. Zaupaj življenju. Tu nisi po naključju! Tu si zato, ker si tako dragocena močna prisotnost Ljubezni.

Priznaj si svojo moč, moja draga. Sij!

Ljubek radosten nagajiv lahkoten ustvarjalen mil nežen blag razigran živahen miren pristen dan!



🌷 P.S.: Dragocena si. Vredna si. Zaupaj si.

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Bruno Mars - Just The Way You Are ... https://youtu.be/LjhCEhWiKXk

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar