ponedeljek, 4. julij 2022

Izbiraj! Svobodna si! Svoboden si!

 Si si vzela-vzel kaj časa zase? Si si vzela-vzel kaj odmora? Si si kaj odpočila-odpočil od vsega?!

Točno to bo danes moja prioriteta.

Samo uživala bom v soncu, si naredila kopel in se razvajala na vse mogoče načine.

Včasih potrebujem odmik od vsega. Preveč sem v tej rutini vsakdanjosti. Želi se duša izražati skozi mene. Seveda duša obožuje te obrede vsakdanjosti, kjer prav cveti. Še bolj pa uživa v pustolovščinah nepričakovanega.

Danes se bom umirila. Oddahnila od vsega. Tako sploh lahko čutim dušo. Tako sploh lahko slišim glas srca. Zaupam mu in vedno bolj ga speljem v akcijo.

Ponosna sem nase, da se dajem na prvo mesto.

Kdo nima, ne more dati. Zato si zdaj polnim svoje srce z lepotami in radostmi. To so moji bombončki za dušo.

Rada imam svoje življenje. Rada imam, kaj izbiram.

Tudi ti bolj in bolj izbiraj s srcem. Svobodna bitja smo. Lahko rečemo ne. Lahko pa rečemo da temu, kar nam hrani dušo!

Lep izjemen srčkan pisan lahkoten blagoslovljen igriv mavričen živahen jasen edinstven sproščujoč razvajalni dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu. izbiraj s srcem. Svobodno bitje si. Izbiraj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... SEVERINA - TRIDESETE ... https://youtu.be/OsUuPT8_FV8

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar