sreda, 20. julij 2022

Lahko!!! Lahko!!!!!

Zaupam, da je vse dobro. Dogaja se mi točno to, kar se mi mora. Zdaj.

Včeraj sem prestopila v neko novo obdobje. Pustila sem staro zadaj in zdaj grem naprej.

Pojma nimam, kaj me čaka. Niti malo ne vem. Niti se mi ne sanja.

No, sem pa res sanjala.

Vem, da ko sem se sredi noči zbudila, sem si zapomnila samo nauk. Rekla sem si sama pri sebi, to si pa moram zapomniti. Sanje sem pozabila, se pa spomnim sporočila:

»Osredotoči se na to, kaj pa lahko narediš!«

Res so morale biti zanimive sanje, da sem še neki nauk izluščila!

Zakaj bi se osredotočala, kaj vse ne morem?! Če pa tega tako ne morem!!! Zakaj bi potem za to zapravljala čas in energijo in jo po nepotrebnem razsipavala!?! Ni logično!!!

Lahko pa se osredotočim na to, kaj pa lahko naredim. Točno tu. Točno zdaj. Točno iz tega trenutka. Točno od zdaj, kjer sem.

Verjetno se bodo pojavile zanimive ideje! Ali spoznanja. Ali namigi. Zaupam intuiciji, srcu, da bom prav vodena.

Torej, kaj lahko danes narediš, da bi se počutila malo boljše?!

Jaz sem si prej naredila kavo, še prej pa tuš in si umila glavo. Prav lepo in negovalno je bilo občutiti toplo vodo na telesu! Božansko! Prej sem čutila vetrc na ramenih, ko sem pila kavo na balkonu! To je tudi božansko! Spet mi tako lepo pihlja po nogah! Prav obožujem to!

Poslušaj se danes! Ti veš zase, moja draga!

Ljubek srčkan srečen igriv radosten jasen navdihujoč pristen lahkoten živahen kreativen zabaven smejalen miren mavričen dan!



🌷 P.S.: »Jaz sem Ljubezen. Vse je Ljubezen. Vdih. Izdih!« Kassandra – Susan Ashley

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - Crazy Little Thing Called Love ... https://youtu.be/zO6D_BAuYCI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar