ponedeljek, 13. junij 2022

Zaupaj si!!!

Zaupam svojemu notranjem vodstvu!

Zaupam svojemu srcu!

Zaupam svoji intuiciji.

Drugi lahko imajo svoje mnenje. To je njihovo. To ni moje. Razen, če se odločim, da bo postalo moje.

Samo mnenje drugih je! ni resnica!

Resnico občutim jasno in čisto brez dvoma.

Moja resnica je moja. To pa je zate resnica. In je tvoja.

Ampak jaz občutim harmonijo in radost z mojo resnico. Vso moje bitje se veseli. Zato je prav, da jaz prisluhnem svoji resnici! Zdaj to sprejemam. Zdaj to živim.

Zdaj si dajem dovoljenje, da si zaupam.

Zaupam v svoje vodstvo.

Zaupam v svoje vedenje.

Zaupam svoji modrosti.

Ne bom več pod vplivom manipulacij, ki želijo kaos, da me vodijo tja, kamor oni želijo. To ni moja smer. To ni moja izbira. Moja izbira je mir. Moja izbira je obilje, da je za vse vsega dovolj. Moja izbira je Ljubezen na vseh področjih.

To je moj dom. To je naš planet. Zdaj ga soustvarjamo takega. Izbiraj danes s srcem. Zaupaj si!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv lahkoten mogočen pristen izjemen dan!



🌷 P.S.: Zaupaj v obilje. Zaupaj sebi. Zaupaj v Ljubezen. Dobro vedno zmaga. Resnica se vedno izkaže!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - Crazy Little Thing Called Love ... https://youtu.be/zO6D_BAuYCI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar